.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام دلیل عدم جذب نیرو برای اعضای هئیت علمی ؛
رئیس پیام نور مازندران : دانشگاه پیام نور با سیر نزولی دانشجو روبرو شده است
شمال نیوز : رئیس دانشگاه پیام نور مازندران احتمال اینکه با جذب هیئت علمی جدید این افراد دارای دانشجو نباشند سبب شده تا در فراخوان جدید، دانشگاه پیام نور اقدام به جذب هیئت علمی نکند......
رئیس پیام نور مازندران : دانشگاه پیام نور با سیر نزولی دانشجو روبرو شده است

شمال نیوز:  حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی گفت: به دلیل مواجه شدن با سیر نزولی دانشجویان، دانشگاه پیام نور در حال حاضر دیگر اقدام به جذب نیرو برای اعضای هئیت علمی نمی کند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا،حجت الاسلام محمود شیخ الاسلامی  با بیان اینکه پرونده علمی هیئت های پیام نور برای تبدیل وضعیت مورد بررسی قرار می گیرد، اظهار کرد: این افراد در طول دوره خدمت مورد بررسی قرار گرفته و با ارائه عملکرد بهتر به جذب آن ها اقدام می شود.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی ما در حال حاضر ساماندهی هیئت علمی هایی بوده که به صورت قرار دادی و پیمانی جذب دانشگاه شده و مشغول به فعالیت هستند، با برآورد عملکردها این افراد مورد تایید واقع می شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در یک بازه زمانی که دانشجویانی با تراکم بالا داشته اقدام به جذب هیئت علمی در رشته های مختلف کرده اما به دلیل مواجه شدن با سیر نزولی دانشجویان دیگر اقدام به جذب نیرو نشده است.

شیخ الاسلامی در ادامه گفت: احتمال اینکه با جذب هیئت علمی جدید این افراد دارای دانشجو نباشند سبب شده تا در فراخوان جدید، دانشگاه پیام نور اقدام به جذب هیئت علمی نکند.

وی بیان کرد: برخی از هیئت علمی های ما سرباز بوده اما پس از اتمام سربازی در همان کد رشته هایی که پذیرفته شدند، جذب و برای ادامه همکاری معرفی خواهند شد.

رئیس دبیرخانه دانشگاه های پیام نور منطقه دو کشور با اشاره به اینکه حداکثر سقف جذب هیئت علمی پیام نور تا سن ۴۰ سالگی برای مقطع دکترا است، افزود: پیام نور در تمامی مراکز خود یکی بوده یعنی اگر در یک دانشگاه فردی جذب شده و نتواندعملکرد خوبی داشته باشد، باید به مراکز دیگر رفته تا عملکردی بهتر ارائه دهد، در غیر این صورت فرآیند استخدام آن ها با مشکل مواجه می شود.

وی اظهار کرد: از اقدامات و ایده آل های دانشگاه پیام نور ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و پژوهشی است، هرچند از لحاظ کیفیت وضعیت خوبی داریم اما سعی خواهیم کرد با انتخاب هیئت علمی های مجرب موفق تر در ادامه این روند پیش رویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

استاد دانشگاه 30 مهر 1397
وقتی به کیفیت آموزش در دانشگاه پیام نور مازندران توجه نمی شود همین می شود که دانشجو و خانواده هایشان رغبت نمی کنند تا به دانشگاه شما بیایند آقای شیخ الاسلامی . الان حتی دانشگاههای خصوصی که در ساری هم زیاد هستند به ساماندهی آموزشی و خدمت رسانی به دانشجویان روی آوردند . پس کی می خواهید وراد میدان شوید نمی دانم . اگر مصادیق هم می خواهید فراوان دارم .
سعید 30 مهر 1397
من یک دوره دانشجوی پیام نور ساری بودم . هر روز از سوادکوه برای شرکت در کلاس ها می آمدم ساری اما باور کنید شاید رد طول هفته یک کلاس هم منظم تشکیل نمی شد . یکبار می گفتند استاد نداریم . یکبار می کفتند کلاس و جا نداریم . یکبار هم می گفتند اصلا انتخاب واحد نکردی !!!!!!!! مثل اینکه این آقای رئیس تازه اونده از هیچ چیز خبر نداره . کم شدن دانشجو دلیل داره .
همکار 30 مهر 1397
سلام آقای شیخ الاسلامی / دانشجو هست اما ایراد از خود ماست که دانشجویان دیگر مراکز علمی را ترجیح می دهند به پیام نور / شما خودت در این مدت که آمدی ب عنوان سرپرست و رئیس از همکاران و اعضای هیئت علمی استان نظر خواهی کردی که چرا به این روز گرفتار شدیم که حالا شما به صورت علنی از کمبود دانشجو حرف می زنی ؟ / متاسفانه خرد جمعی در دانشگاه ما صفر است / برای شنیدن حرف همکاران گوش شنوایی نیست / گمان می کردیم شما هوشمندانه تر از نازک تبار و دیوسالار عمل کنید که چنین نشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.